290 SLA Nivå 01 SDV Prosjekt

290 SLA

Har det oppstått en feil på utstyr eller løsninger levert av FIQ IT, ber vi deg legge inn informasjon i dette skjemaet og sende inn slik at vi får registrert saken og tildelt en ansvarlig Teknikker eller Selger.

 Her skriver du inn E-posten som skal benyttes for å gjenopprette konto hvis noe går galt. Det er også denne e-posten den nye brukeren får beskjed om ny konto på.
Skriv inn Mobilnummeret ditt 
Problemet gjelder en tjeneste 
Gjelder et Fysisk Produkt 
Skriv inn serienummeret på produktet. (Ikke Påkrevd)
Produkt eller tjeneste som er levert av FIQ IT  for dette firmaet
Dette er normalt fornavn alfakrøll organisasjonens domene (F.eks. Ola@statoil.no) 
Eksempel på Emne: Problem med OneDrive - Finner ikke fil på PC 
01 Når oppstår feilen.
02 Hvordan gjenskape feilen.
03 Beskriv feilen.

Legg inn Linjeskift mellom oppgave Numrene i beskrivelsen over.
Gi en skikkelig beskrivelse av problemet. bruker du nettleser? Hvilke nettleser i så fall? Oppstår Problemet med en App på PC eller Windows?
Vedlegg Feilmelding eller bilde/skjermbilde, Brukerinformasjon etc. Forsiktig med å sende GDPR relatert informasjon. For innmelding av ny bruker, legg ved foto som kan benyttes på kontoen.
Beskyttet av reCAPTCHA, Privacy Policy& Terms of Serviceapply.